Retourneren

Mag ik mijn boeket retour sturen?

Wat jammer dat jouw boeket niet helemaal is wat je voor ogen had. Onze boeketten worden na de bestelling met de hand samengesteld. Ondanks dat we dit met de grootste zorg doen kan het zijn dat je het toch niet helemaal goed in je interieur vindt passen. Je mag je bestelling dan ook binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling retour sturen.

Let op: maatwerkboeketten kunnen niet worden geretourneerd omdat deze speciaal voor jou zijn samengesteld en/of afgeknipt.

 

Hoe en wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Als je je bestelling retour wilt sturen doe dit dan zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding. Nadat wij het retour hebben ontvangen en gecontroleerd krijg je binnen 14 dagen het volledige aankoopbedrag, minus eventuele heenzend- en retourkosten teruggestort op je rekening.

Je ontvangt het retourbedrag op de rekening en in het betaalmiddel waar ook mee betaald is.

 

Hoe vraag ik mijn retour aan?

Neem contact met ons op via het contactformulier. Vermeld hierbij het ordernummer en de reden van je retour. Wij sturen je een retourlabel (kosten zijn voor de consument). Met dit label kan je het product retour sturen bij het dichtstbijzijnde PostNL punt. Tijdens de terugbetaling worden de kosten van het retourlabel verrekend.

 

Waar moet ik rekening mee houden tijdens het retourneren?

Let op dat het retourneren van de bestelling geheel op eigen risico is.

Je retour dient in de originele verpakking terug gezonden te worden.

Je retour is ongebruikt en onbeschadigd.

Je retour heeft geen onaangename geur zoals etenslucht, rook, etc.

Tijdens de verwerking van het retour toetsen we of het retour voldoet aan bovenstaande voorwaarden.

Let op: wanneer je product niet voldoet aan bovenstaande voorwaarden kun je het dus niet retourneren. Voldoet het geretourneerde item niet aan de voorwaarden kunnen wij het niet verwerken en dus ook niet overgaan tot terugbetaling.

Belangrijk: Het terugsturen van producten is geheel op eigen risico. Ervaring heeft ons geleerd dat, zeker met vazen, het retour sturen vaak mis gaat omdat dit een gevoelig product is. Ook maken we het mee dat items kwijtraken en dus niet aankomen. Indien het retouritem beschadigd, of helemaal niet bij ons aankomt kunnen wij niet overgaan tot terugbetaling.

 

Kan ik ook een vaas retourneren?

Het is niet gebruikelijk om een vaas retour te sturen in verband met de kwetsbaarheid hiervan. Wil je toch een vaas retourneren? Dan is dit op eigen risico. Let er goed op dat deze goed en zorgvuldig verpakt is zodat deze niet breekt tijdens het vervoer.

 

Wat valt er onder maatwerk?

Boeketten uit de vaste collectie waar wij, op wens van de consument, aanpassingen op hebben gedaan. Denk hierbij aan het afknippen van de stelen om het boeket op maat te maken voor een vaas.

 

Wanneer wordt mijn retour verwerkt?

Nadat we je retour hebben ontvangen wordt deze binnen 14 werkdagen verwerkt. De kosten van het retourlabel worden verrekend met het retourbedrag van je bestelling.

Mocht er nog iets onduidelijk zijn dan mag je altijd contact met ons opnemen via het contactformulier of via het emailadres. Vermeld altijd je ordernummer zodat we je meteen goed kunnen helpen.

 

Fleuramour is niet aansprakelijk voor vermiste, beschadigde of kapotte retouren.

Laat een vraag of opmerking achter en wij proberen je zo spoedig mogelijk te helpen.

  • Adresgegevens (geen bezoekadres)

    Fleuramour

    Postbus 40

    5740 AA Beek en Donk

  • Liever mailen?

    info@fleuramour.nl